close

回上一層(熱鍵:b)


朋友推薦給我聽的一首歌

一聽就超有fu的…太感人了吧!超浪漫的~~~~

好愛這種溫柔的聲音喔><

讓人有種重新墜入情網的陶醉感…

當下的fu,讓我畫下了這幅圖^//////^

實在太好聽了,跟大家分享喔~^^


 


【歌曲簡介】邦喬飛
Bon Jovi-You Want To Make A Memory 

   
【歌詞】
Hello again, it’s you and me
Kinda always like it used to be
Sippin’ wine, killing time
Trying to solve life’s mysteries

How’s your life, it’s been a while
God it’s good to see you smile
I see you reaching for your keys
Looking for a reason not to leave

If you don’t know if you should stay
If you don’t say what’s on your mind
Baby just breathe
There’s nowhere else tonight we should be

You wanna make a memory?

I dug up this old photograph
Look at all that hair we had.
It’s bittersweet to hear you laugh
Your phone is ringing I don’t wanna ask

If you go now, I’ll understand
If you stay, hey, I’ve got a plan
We’re gonna make a memory
You wanna steal a piece of time
You can sing the melody to me
And I can write a couple of lines

You wanna make a memory?

If you don’t know if you should stay
And you don’t say what’s on your mind
Baby just breathe
There’s nowhere else tonight we should be
We Should be

You wanna make a memory
You wanna steal a piece of time
You can sing the melody to me
And I can write a couple of lines

You wanna make a memory? (x2)


再次見面,只剩你和我
彷彿一切從未變過
喝著酒,殺時間
試著解答人生意義
近來可好,好久不見
天啊,好喜歡看你微笑
看著你一邊拿著鑰匙
一邊想找藉口留下來

如果你不知道 該不該留下
如果你說不出 你心中感覺
寶貝!聽好
今夜我們哪也不去
你只想要編織回憶

翻出這張泛黃的照片
看著當年你我的髮型
你發出笑聲 我五味雜陳
你電話響起 我不想多問

如果你離開 我能夠理解
如果你留下 嘿 我有個計畫
我們將會編織回憶
你想跟上帝借時間
讓你可以哼唱旋律
讓我可以填上歌詞
一同編織美麗回憶

如果你不知道 該不該留下
如果你說不出 你心中感覺
寶貝!聽好
今夜我們哪也不去
你只想要編織回憶

你想跟上帝借時間
讓你可以哼唱旋律
讓我可以填上歌詞
你只想要編織回憶
你只想要編織回憶 




--------------------------------------------------------------------------

↓其實這才是原稿^^手繪版,那一種比較有fu呢?呵呵~



回上一層(熱鍵:b)
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinklululu 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()